Saturday, June 11, 2011

Satu PeYEsaLAN...

kisah benar nie gua dengar sendiri dari pada mulut pencerita 2 sendiri...memang terkejut besar gua dalam umur yang masih muda miss A sudah hilang dara wow!!menarik cerita minah nie gua pun korek lebih dalam lagi cerita dia untuk tau lebih lanjut lagi,,,

dia tanpa segan silu cerita kat gua kisah hidup dia kt gua,gua bukan nak aibkan sesiapa tapi just nak kongsi pada korang semua pegalaman hidup dia supaya jadi pegajaran pada kita smua..minah nie cakap sebelum kenal lelaki 2 dia adalah tau pasal bende2 macam nie dari kawan perempuan dia yang rata2 telah melakukannya.. pehh!! maju gak pemikiran perempuan sekarang nie..

awal pekenalan lelaki nie memang baik sopan santun dan peramah bak kata orang memang menjadi idaman para mak mertua lah haha...nak dijadikan cerita dengan kata2 lembut 2 lah hati miss A cair..bermula dengan hanya ringan2 di dalam kereta mereka pergi ker level seterusnya...heheh macam maen game plak ada level2 nie ..

gua tanya berapa kali lu dah buat dengan mamat 2?dia cakap dah 5 kali...peh!!!mamat 2 bukan hisap madu jer dengan sepah2 dia balun hahah...gua tanya lu xtakut megandung ker?miss A cakap takut gak sebab kawan2 dia dulu pernah sampai mengugurkan kandungan sebab takut kantoi dengan parent dorang..gua tanye dah 2 lu pakai kondom x?dengan selamba minah 2 jawab halo bro!! mane sedap beb pakai bende2 macam 2..ape kebodo perempuan nie gua pun xtau lah ishhh2..

gua dengan selamba meganjing minah nie balik..gua tanya bis sekarang lelaki 2 mane?dah jadi suami lu yang sah ker??minah 2 cakap dia dah kawin dengan perempuan laen dah ada anak dua orang...hahah tergelak gua degar dia cakap macam 2.tapi kesian gak minah 2 gua tengok sampai sekarang dia xdapat lupakan laki 2 gua harap lu dah betul2 berubah dan lebih matang  untuk megenali cinta yang sebenar meyesal pun dah xguna sekurang2nya lu beruntung xkene jual or terus jadi hamba nafsu dia...
 

liFe Is noT abOuT LoVE..



1 comments:

sIncEriTy hEart said...

t'bek dr ladang cter ko nie maarop..dunia akhir zaman..pmpn xsgan silu jaja aib sndiri & wat bnde t'kutuk nie..hope dye brubah lah..simpati dgn nsib dye..sampaikn salam kat insan tue ye..=)

Post a Comment