Monday, August 29, 2011

KoRang memang AmerikA kalau.... Tapi MacAM sIAL KAlau....

Korang memang Amerika kalau...
boleh hafal lagu omputih dengan sekali dengar jer.
Tapi macam sial kalau...
satu ayat al-quran pun korang xmampu nak hafal sepanjang lu hidup.


                                                      Korang memang Amerika kalau....
 cakap awek bertudung tu belum tentu masuk syurga.
Tapi macam sial kalau...
korang sendiri  xpakai tudung dan rambut kaler2.


Korang memang Amerika kalau...
boleh keluar lepak dengan kawan2 sambil layan shisha.
Tapi macam sial kalau...
duit yang korang guna tu duit mak korang bagi untuk belajar.


Korang memang Amerika kalau...
cakap besar yang depan awek kononnyer koranglah hero si gadis-gadis.
Tapi macam sial kalau...
tengok kucing pon takut  korang cakap geli.
 
 
Korang memang Amerika kalau...
pakai pakaian yang berjenama dan mahal.
Tapi macam sial kalau...
seringgit pun susah nak derma kat tabung masjid.



Korang memang Amerika kalau...
 memiliki kereta pada usia yang muda.
Tapi macam sial kalau...
pinjam duit member pada hujung bulan.



Korang memang Amerika kalau...
dapat awek paling cun dan hot berbanding kawan-kawan yang laen.
Tapi macam sial kalau...
kene kontrol 100% hidup korang dek kerana sayang...


Korang memang Amerika kalau...
mampu untuk on9 24jam sehari tanpa tidur.
Tapi macam sial kalau...
tak ada masa walaupun 5 minit untuk solat 5 waktu sehari.
 
 

7 comments:

muhamad hanif said...

woooo,

nasib baik aku warganegara malaysia =)

Jentayubiru said...

haha

Siti Nornaziha said...

sabor je lah dengor nye

Maaruf Tanker said...

hahahahah

CiK BuLaT said...

terbaikkkkk ! nsb baik sy org malaysia. :D

Maaruf Tanker said...

hahaha saya bangga menjadi rakyat malaysia hahah

RinsyaRyc said...

haha.. sya tak nak jadi amerika.. nice entri.. ^^

http://bulatmata.blogspot.com/
BulatMata

Post a Comment