Friday, March 11, 2011

~~~senyum riang~~~


fuh!!!!!!!!!!lega giler bila semunya dah setel,ahkirnya setel gak mesin tok final projek gua..walaupun berdebat besar dengan panel 2 tapi gua stadey beb...nak ajak lawan  cakap dengan gua dia salah orang la beb...ikutkan hati gua nak bako jer semua kajian2 yang gua dah buat 2 sebab nak lepas geram hehehe tapi gua x buat pun cakap jer....kalau ingat2 balik macam2 dugaan gua kene tempuh untuk siapkan projek nie sampai jadi buah mulut orang yang kononyer gua nie pemalas xbuat keje hakikatnyer gua la yang selamatkan keadaan......

 keluar jer dari makmal 2 gua rase macam nak jerit jer sepuas hati walaupun projek gua xseberapa tapi dapat gak masuk pameran beb 'A' dalam tangan  bangga lecture gua masa 2 hahah(baru dia tau gua nie sapa hahah riak sunggh gua nie)makan besor gua pagi 2 bese la student dia dah lepas dengan jayanyer mau dia xbangge..

memang pada awalnya gua ad masalah dengan patner gua bese la pompan nie keje nak cepat jer tapi hampas xberkualiti mangsenyer gua la kesana sini siapkan semua,betul cakap member gua lepas setel final projek nie lu akan tersenyum sebab bende kecik macam 2 pun boleh gaduh..baru gua sedar yang marah 2  setan sebenarnya...hahahahah gelak sorang kalau di fikirkan balik kenal dekal 3 tahun tapi disebabkan hal kecik gaduh sampai megata..gua pn pelik tapi nak buat macam mana hati orangkan...banyak yang gua belajar dari pegalaman nie so pape hal pun azab gua dah lepas gua rase xperlu kot nak ungkit2 buka buku baru tumpukan pada stady n game rugby yang akan datang yeah!!!!!!!!!opsss,,,xlupe kepada kawan2 yang banyak bagi semangat tq sayang korang lah hahahha..............

1 comments:

ladymontel said...

wah bestnyer dh lepas azab die ..=)

Post a Comment