Wednesday, January 5, 2011

ceritera cinta dan korea fans...........



Crows zero,hana yori dango,one little of tear,my sassy gurlz,full house and my little bride...mesti seglintir lu org pnh dgr tjuk2 cite kt atas nie kn??gua rse 100 peratus gurlz pnh dgr n kipas susah mati cite2 nie....gua pelik nape dorg suke tgk cite nie adakah kurgnyer filem melayu yg menarik hati?atau pn hero2nyer yg hensem lagi jambu(pastik jer) + awek2 cute idaman hati?(mmg teste gua=)...)



gua mgku gua pn layn gak cite nie sbrnyer tp xd la fanatik gile(cover line je heheeheh) ape!!! lu ingt mke ganas mcm gua pn xlyn cite korea ker?hahahh...eh!!comon la ape jadah nyer abiskn mase berjam2 layn cite2 nie smua?baik lu org g tlg mak lu mask ker, kemas uma ker, bg kucing lu mkn ker dri trs berhayal tgk cite2 yg konon nyer mnyayat hati..sedih..cute miut(su*k)..baik lu org lyn nsyid ker, akedemik al quran ker(gua pn kdg2 jer tgk hahah)......


gua ad gak tye minah2 yg minat gile cite2 nie...ya kbykan jwpn dorg same...kisah cinta dlm movie 2 sooooooo suwiiiiiitttttt...! yuck!!!(gua benti 5 minit sbb xthn nk muntah kakakak)bile gua dgr dorg ckp mcm 2 gua dh blh buat refrence n hypothesis yg kompom pas tgk cite nie dorg berangan yg kisah cinta dorg pn akn jd mcm nie...jgn mimpi la woi byk sgt tgk cite cinte la korg nie...berpijak pada bumi yg nyata...xsmua kesah cinta bekesudahan dgn baek...so lu pk la sendri..hahaahh ........
 cinta ku sudah lama tumbuh atas namanyaaaa
sekian hari...sekian waktu...
namanya tetap berdegub bersama jantung yang berdetak..
mengingatnya membawa ku melambung tinggi ke angkasa...
tahukah kau....
apa  yang disebut cintaa..
ianya hadir tanpa dpakse dan perginya tanpa dduga..
tanpanya gelap la dunia,,,

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Powered by Blogger.