Wednesday, January 12, 2011

kisah suatu malam...........

bosan gua mlm td lpk2 la kdai dpn pekene milo ais secawan,lpk dgn mbr bes gak nie...mcm bese la gua lpk dgn mbr gua kt kdai minum kne mlm td br pas ujan mmg la xrmai kua..so kt kdai 2 xrmai org la,gua lpk bwh pokok bersuluhkn lampu LED yg mati2 gua cri port baik pnyer tok duduk.sblh gua ad pasagan kapel berdua jer.gua lantkkn jer sbb gua dtg bkn nk tgok dia orgkn hahahaha......

nak djadikn cerita dri start gua duduk gua dh jeling2 pasgn 2(saje jer mane tau gua knl)...skli pndg eleh gua xknl la mat,tp awek mamat 2 mmg ayu bertudung litup comel la(mak ai nur kaseh sial)...dlm hati gua nie msti bdk poli nie gua knl sgt mke bdk2 poli nie sbb x matg g(heheh mcm la gua mtg sgt)pas jer oder gua berbork la dgn mbr gua smua cite kua dri zaman sklh smpai la skrg,dri smpai zaman jahiliah gua smpai la zaman gua dh insaf ckt skrg hehehe.....

skli g gua jeling pasagn sblh gua mak ai dh makin rapt.gua xambik port sgt lantk la gua mls nk ambik tau pn hal lu org.gua pn smbg bork ,jam pn dh mnnjukkn kul 1 pagi mbr gua nie xajak pn gua blk nk tdo cni ker mlm nie(gua ckp dlm hati...)gua pndg g meja sebelah mak ai dorg blh maen selok2?siap berurut2 g.selamber jer mamat 2 pegang minh 2. dorg dh kawin ker?bpe lame dh kawen?tp gua rse dorg dak poli............mcm sial punye peragai mke dh cantik ,hensem tp prgai mcm sampah gua tgk pn mcm nk pijak jer mke dia klu tmpt gua 2 dh setel dua2 skli......agak2 la klu nk megawan pn g la tmpt laen jgn la kt tmpt awm ...

mse gua sem 2 gua pnh bergado dgn pakcik rukun trtangga tmpt gua sewa rumah...sbb ape sbb gua  tlg mbr gua yg kne tgkp sbb port uma awek sblh bodo tol mbr gua 2 dh kul 1 pn xrti mask p xkn nk suh gua dukung bwk msk plak?gua tau mbr gua slh tp yg gua xpuas ati pakcik 2 ckp dgn kurg ajar gile mcm bgs2 jer an.gua tye dgn sopan n lmh lmbt dia blh ckp gua nie xtau pape n jgn cite bab agama dgn dia eh!what the hell la ingt gua muda gua xblh nsht org laen ker???gua rse mbr gua xla slh sgt sbb pintu uma gua trbuka mber gua pn kt luar pgr rumah minah 2, n minah 2 pn berdua..rumah dpn pn ramai bdk bujang...mlm 2 gua kne skolh sbb nk tlg mbr sial gile...yg gua xblh thn 2 dia blh bg pesanan penaja kt mbr gua 2..klu nk brbual pn smpai pgi lpk la kdai dpn kt sane wt la p korg ske sbb kt tmpt trg,,,,,what??????????lu org rse 2 psanan yg elok ker???

gua rase mamat mlm td yg gua jmpe 2 dgr nsht pakcik tua yg sound gua dlu kot 2 yg bebal gile jadi nyer...
yg gua pelik kt minah 2 dia kompom ker yg mamat 2 akn jadi suami dia??klu xjd ape dia nk pesembahkn kt suami dia bile mlm ptme t?sbb smuanyer dh dbli kt org laen sblm nie...xd yg berharge g....gua bkn la rti bgi nasht sgt sbb gua pn xbpe btl tp syg la dri sendri dlu sdp skjp jer beb merana seumur hidup.........

Dari Ibnu Abbas r.a. berkata: Saya mendengar Rasulullah SAW bersabda:
“Janganlah seorang lelaki berdua-duaan (khalwat) dengan wanita kecuali bersama mahramnya.” (Hadis Riwayat Bukhari & Muslim)

Dari Jabir bin Samurah berkata; Rasulullah SAW bersabda:“Janganlah 
salah seorang dari kalian berdua-duan dengan seorang wanita, kerana syaitan akan menjadi ketiganya.” (Hadis Riwayat Ahmad & Tirmidzi dengan sanad yang sahih)

1 comments:

pogy said...

perghhh... makrof dah maju...heeee.... ko sesaf je jkkk 2... padahal die jeles ngan ko 2,,,

Post a Comment

Popular Posts

Powered by Blogger.