Monday, January 17, 2011

kawan VS lawan


lame gua xmerapu dlm nie....byk gak yg bg komen blok gua ad yg ske ad gak yg kutuk...ah!!! lantak lu la gua dulik p setidak2nye gua ad gak hobi nk menulis bkn mcm lu org xd kje laen lpk,buang mase,rosakan ank dara org n mcm2 g la gua xkecok pn?selagi lu xkco gua gua xkesah tp klu lu sebok hal gua penumbuk gua singgah kt mke lu.........mgu pas gua blk sgmt peh!! segamat mmg sejok gua dh rse mcm kt kota london dh heheeheh......

gua jejakkn kaki jer masuk uma xsempt slm g.mak gua dh tye xbwk calon menantu mak ker????(sambil ketawa sinis)peh gile gua trs wt xtau jer n salam...dlm hati gua peh mak gua skrg dh pandai bergurau kasar nampk hahahaha...........relax la mak klu gua dh keje bkn stkt sorg calon gua bwk 4 skli mak plih jer la mane 1 kakakakak....smpai uma bse la bende ptme gua buat campk beg roger mber gua n kua berpoya2 hahah...gua pn lpk la mcm bese.masa lpk gua pelik mana mbr rpt gua xd pn?slma nie beria srh gua blk tp skrg btg idung pn xnampk..gua lantkkn jer mby sok kot dia jmpe gua..disebabkn kedudukan rumah yg strategik mmg rumah gua akn jd port berkumpul..so gua yakin mmg dia akn dtg uma gua..


esoknyer gua lpk dpn uma layan ank sedara gua maen basikal gua nampk mbr gua lalu.peh xtoleh gua?jahanam pnye budak...dri ctu gua dh tau yg mamat nie dh xmcm dlu..ah lantk lu la gua xmati xjmpe lu,,,mgkin lu skrg dh pki kete uma dh beso(beso g uma gua hahaha) mle la lupe mber...masa lu ssh gua gak yg byk tlg gua xkesah gua nie jns stady jek..duit gua pn dh mcm wet lu......

tittittitititititit......(bunyi hp gua lagu tema doremon)gua angkat la...

mat K: mat lu ad mane?
gua    : gua kt rumh la mcm bese tlg mak gua masak(gua tlg tgk jer hehehe)
mat K: owh,lu free x petg nie?jom kua gua rdu la kt lu...
gua    : gua ok jer tp lu kne ckp dgn mak gua dlu la sbb lu nk bwk ank trna dia kua
           hahahah....
mat K:ok2 xd hal la gua xd hal la k jmpe ptg.......


dlm otk gua mase 2 dh dpt agak ape yg mamat nie nak,,,tp gua relax jer...ptg 2 gua kua dgn dia..mat gua nk pinjam sen lu blh?gua ckp lu nk pki bpe?50sen ckp la gua pn ngah ad wet gua bg la...sbnr nyer gua plg benci org mcm 2 tye khabr bile nk mintk tlg jer jadah lu...pas gua bg 2 gua dh tau dh bile tahun la dia nk bayo n kompom bayo pn xcukup....mcm nie punya pn ad la kt dunia nie...mcm nie ker kawn?gua tlg lu tp lu lupe daratan...org nk pki kete lu nk pki kete tp lu xd wet bebal tol bis wet kt pmpn jer jadah lu la...gua rase klu xkwn org mcm lu pn xp hahaha......so lu pk la sendiri......

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Powered by Blogger.